Лазертерапия при очни заболявания (ALC)

При около 62 % от болните от диабет се наблюдава развитие и увреждане на зрението в различна степен.

Най-сериозна е диабетната ретинопатия, която е сред основните причини за слепота. Превенцията на тежки зрителни усложнения при пациенти с диабет налага регулярни профилактични прегледи при офталмолог и извършване на високоспециализирани изследвания – оптична кохерентна томография (ОСТ) и флуоресцеинова ангиография (ФА). При установени изменения трябва да се проведе своевременно лечение с ретинален лазер.

Лазерът с интегриран дизайн („всичко-в-едно“) Integre Pro Scan е уред от последно поколение на фирмата Ellex. Integre Pro Scan предлага функция за прецизно компютърно контролирано сканиране на шаблони. Уредът разполага със специално изработена оптична система, която е оптимизирана за използване в задния сегмент. Integre Pro Scan предоставя също и редица конфигурации на дължината на вълната, което позволява адптацията към всяка патология. Лазерът е изключително бърз (позволява до 25 лазерни изстрела само за 0.5 секунди), осигурява извършването на абсолютно безболезнени процедури, максимално щадящ и не без значение – удобен за лекуващия лекар.

За да бъде ефективна терапията при диабетна ретинопатия, тя трябва да бъде извършена в кратки срокове- 2 до 4 седмици. Лазерът Integre Pro Scan, с който е оборудван нашият офталмологичен кабинет, осигурява необходимия комфорт за пациентите, на които им предстои да преминат през лечението.

Съществуват и редица други заболявания, чието лечение налага лазерно обработване на ретината – тромбоза на венозните съдове, периферни ретинални дегенерации, разкъсване на ретината (без или с малко локално отлепване), при които лазерът Integre Pro Scan може да бъде използван като част от терапевтичния процес.

Галерия